Ett kundbemötande som imponerar!

Kan du cykla, simma eller köra bil idag?

Troligen kan du det. Men om du skulle få fem timmars utbildning av några av världens främsta inom respektive gebit (kanske Lance Armstrong, Sara Sjöström eller Louise Hamilton) skulle du troligen utveckla dina färdigheter högst påtagligt. Nu kanske du inte ser någon större uppsida i att kunna t.ex. simma ännu snabbare och mer energisnålt än vad du gör idag – men vad skulle hända om du utvecklade dina färdigheter inom service och bemötande högst påtagligt? Kan du se en uppsida i att dina kunder skall bli ännu mycket mer nöjda med dig och ditt sätt att vara mot dem än de är idag?

Troligen!
Allt bra kan alltid bli bättre!
För en del områden har du en tydlig uppsida på att bli ännu bättre inom!

Vill du få och lära dig nycklar till ovanstående hur du lyckas med ett bemötande i världsklass skall du inte missa chansen att gå och lyssna på Kundskapa den här eftermiddagen. Du kommer få lära dig förstå vad som skapar ett riktig bra (och mot idag: Bättre) kundbemötande – egentligen – och hur du kan skapa en bestående förbättring över tid. Ibland behöver man tänka i stora penseldrag och kanske göra helt annorlunda mot idag, ibland behöver vi fokusera på de små ordvalen som gör de stora skillnaderna.

Ett axplock ur innehållet:

  • Attityder till service, dina och andras
  • Skapa intryck och lämna avtryck
  • Bemöt andra som du själv vill bli bemött – varför funkar inte det?
  • Att förstå kundens ”point of view”
  • Lyssnandets ädla konst,
    – du på kunden och hur du får kunden att lyssna på dig
  • Mördarfraser och vitaminfraser
  • Varför som är ännu viktigare än dina handlingar i kundens ögon
  • Man kan inte vara på topp jämnt? Eller?
  • Du har rätt – och det har jag också

Vi lovar dig en eftermiddag med många nya insikter och ett batteri av åtgärder du kan, och bör, börja tillämpa omgående efter kursen. ”Sverige lider inte brist på goda idéer – Sverige lider brist på genomförandekraft”. Du kommer därför få konkreta verktyg som hjälper dig igång med ditt förändrade beteende omedelbart efter kursen. Och du kommer dessutom under tre månader efter kursen få hjälp av en digital coach under din resa mot ännu bättre service och bemötande!

Datum och tid: 31 maj 2023 kl 13.00-16.30
Plats: Westmanska Palatset, Holländargatan 17, Stockholm

Pris 2 950 ex moms/per person

Interneterbjudande: Gå fyra, betala för tre!
Ange kod: ”Serviceutveckling” vid bokning
Anmälan: Maila din anmälan till info@kundskapa.se.
Ange namn, företag och faktureringsadress.

Välkommen till en kurs som lönar sig!